2016-10-21
За останні роки на теренах України швидко поширюється практика впровадження інклюзивного навчання. Тим самим створюється можливість дітям з інвалідністю навчатися не в спецшколі або індивідуально, а в звичайному класі.
Але як сприймають цю нову форму навчання учні? Чи готові вони підтримати дітей з особливими потребами в своїх колективах? Про цю та інші особливості навчання дітей з інвалідністю завідувачем РМПМК Ниник О.О. 20.10.2016р. було проведено диспут з учнями Левківської ЗОШ І-ІІІст.
Не випадково, захід відбувся саме в цьому навчальному закладі, адже 5 дітей з порушеннями психофізичного розвитку тут навчаються індивідуально. Можливо найближчим часом хтось з них виявить бажання сісти за парту разом з однолітками.
З захопленням діти роздивлялися книжки написані шрифтом Браеля для сліпих дітей. Слухали розповідь про значення жестової мови в житті людей з порушенням слуху. Дивились фільм про видатну спортсменку, кіноакторку, фотомодель Еймі Майлінз, яка досягла значних успіхів у своєму житті незважаючи на ампутовані ще з дитинства ноги.
Висновок, який зробили учні наприкінці зустрічі дійсно дає впевненість, що інклюзивне навчання неодмінно повинно входити в наші школи, аби хворі діти відчували себе частинкою дитячого колективу і змінювали його на найкраще.
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |